ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΜΟΤΣΑΡΤ
Πως επιδρά η ακρόαση μουσικής στο εγκέφαλο;
Το άκουσμά της επηρεάζει τους ανθρώπους μόνο ή και τα ζώα;
Ποιο είδος μουσικής κάνει καλό στην ανάπτυξη των παιδιών;
Πολλά τα ερωτήματα που προκύπτουν από την στιγμή που οι επιστήμονες έχουν τον τρόπο να μελετούν τον ανθρώπινο εγκέφαλο.
Με τον όρο "ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΜΟΤΣΑΡΤ" ονομάστηκε ένα πείραμα κατά το οποίο αποδείχτηκε ότι η ακρόαση μιας σονάτας του Μότσαρτ μπορεί να βελτιώσει ένα συγκεκριμένο είδος νοημοσύνης. Την χωροχρονική νοημοσύνη (που έχει σχέση με τα μαθηματικά ,την μηχανική ,το σκάκι)
Στο πείραμα που έγινε 36 φοιτητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες των 12 ατόμων. Σε όλους ζητήθηκε να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με την αντίληψη του χώρου.
Πριν ερωτηθούν η πρώτη ομάδα άκουσε για 10 λεπτά μία σονάτα του Μότσαρτ , η δεύτερη ομάδα άκουσε για 10 λεπτά χαλαρωτική μουσική και η τρίτη ομάδα είχε 10 λεπτά σε απόλυτη σιωπή.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι η πρώτη ομάδα είχε επιδώσεις καλύτερες κατά 9 μονάδες στις απαντήσεις της. Τις χειρότερες απαντήσεις έδωσε η ομάδα που δεν άκουσε καθόλου μουσική.
Η επίδραση της μουσικής στην ικανότητα της πρώτης ομάδας διατηρήθηκε για 10 έως 15 λεπτά μετα το τέλος της ακρόασης.
Αυτό το πείραμα αλλά και πολλές άλλες μελέτες έχουν καταλήξει στο οτι η ακρόαση αλλά πολύ περισσότερο η εκμάθηση της μουσικής κάνει τα παιδιά πιο έξυπνα.
Γονείς, παπούδες, νονοί όσοι αγαπάτε κάποιο παιδί δώστε του ένα όργανο. Οδηγήστε το σε κάποια συναυλία.
Σας προτείνω σήμερα να ακούσετε παιδιά σε ρόλο σολίστα για να σας κάνω να ζηλέψετε.
Πως επιδρά η ακρόαση μουσικής στο εγκέφαλο;
Το άκουσμά της επηρεάζει τους ανθρώπους μόνο ή και τα ζώα;
Ποιο είδος μουσικής κάνει καλό στην ανάπτυξη των παιδιών;
Πολλά τα ερωτήματα που προκύπτουν από την στιγμή που οι επιστήμονες έχουν τον τρόπο να μελετούν τον ανθρώπινο εγκέφαλο.
Με τον όρο "ΦΑΙΝΌΜΕΝΟ ΜΟΤΣΑΡΤ" ονομάστηκε ένα πείραμα κατά το οποίο αποδείχτηκε ότι η ακρόαση μιας σονάτας του Μότσαρτ μπορεί να βελτιώσει ένα συγκεκριμένο είδος νοημοσύνης. Την χωροχρονική νοημοσύνη (που έχει σχέση με τα μαθηματικά ,την μηχανική ,το σκάκι)
Στο πείραμα που έγινε 36 φοιτητές χωρίστηκαν σε τρεις ομάδες των 12 ατόμων. Σε όλους ζητήθηκε να απαντήσουν σε κάποιες ερωτήσεις που έχουν να κάνουν με την αντίληψη του χώρου.
Πριν ερωτηθούν η πρώτη ομάδα άκουσε για 10 λεπτά μία σονάτα του Μότσαρτ , η δεύτερη ομάδα άκουσε για 10 λεπτά χαλαρωτική μουσική και η τρίτη ομάδα είχε 10 λεπτά σε απόλυτη σιωπή.
Το αποτέλεσμα ήταν ότι η πρώτη ομάδα είχε επιδώσεις καλύτερες κατά 9 μονάδες στις απαντήσεις της. Τις χειρότερες απαντήσεις έδωσε η ομάδα που δεν άκουσε καθόλου μουσική.
Η επίδραση της μουσικής στην ικανότητα της πρώτης ομάδας διατηρήθηκε για 10 έως 15 λεπτά μετα το τέλος της ακρόασης.
Αυτό το πείραμα αλλά και πολλές άλλες μελέτες έχουν καταλήξει στο οτι η ακρόαση αλλά πολύ περισσότερο η εκμάθηση της μουσικής κάνει τα παιδιά πιο έξυπνα.
Γονείς, παπούδες, νονοί όσοι αγαπάτε κάποιο παιδί δώστε του ένα όργανο. Οδηγήστε το σε κάποια συναυλία.
Σας προτείνω σήμερα να ακούσετε παιδιά σε ρόλο σολίστα για να σας κάνω να ζηλέψετε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου