Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Σάββατο 23 Απριλίου 2011

ΚΟΚΚΙΝΑ ΑΥΓΑ.

Το αυγό συμβολίζει τον τάφο του Χριστού που ήταν ερμητικά κλειστός όπως το περίβλημα του αυγού. Στο εσωτερικό του όμως έκρυβε τη «ΖΩΗ», αφού από αυτόν βγήκε ο Χριστός και αναστήθηκε.
Τα πασχαλινά αυγά τα βάφουμε κόκκινα γιατί το κόκκινο χρώμα συμβολίζει το αίμα του Χριστού που χύθηκε πάνω στο σταυρό του μαρτυρίου.
Μια άλλη εκδοχή είναι η παρακάτω: Όταν ο Χριστός ήταν πάνω στο Σταυρό, η μητέρα του η Παναγία πήρε ένα καλάθι αυγά και το πήγε στους φρουρούς του παρακαλώντας τους να του φέρονται καλά. Βλέποντας όμως το μαρτύριο του γιου της έκλαψε και τα δάκρυά της έπεσαν πάνω στα αυγά βάφοντάς τα κόκκινα.

Τετάρτη 20 Απριλίου 2011

30η ΑΠΡΙΛΙΟΥ. ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ ΤΙΜΩΡΙΑΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ.


Η 30ή Απριλίου ορίστηκε ως παγκόσμια ημέρα κατά της σωματικής τιμωρίας των παιδιών. Με αφορμή την ημέρα αυτή υπενθυμίζουμε σε γονείς και δασκάλους ότι η διαπαιδαγώγηση των παιδιών δεν πρέπει για κανένα λόγο να είναι βίαιη, αλλά να στηρίζεται στην αγάπη, την κατανόηση, την παρώθηση και τη συνεργασία. Στον παρακάτω σύνδεσμο μπορείτε να δείτε ότι και ο Καραγκιόζης έχει συστρατευτεί στην εκστρατεία ενάντια στη σωματική τιμωρία των παιδιών.

Τρίτη 19 Απριλίου 2011

ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΙΑ


Οι γονείς είναι υπεύθυνοι για την σωστή αγωγή των παιδιών τους. Πολλές φορές, χωρίς να το θέλουν, κάνουν λάθη στον τρόπο με τον οποίο τα διαπαιδαγωγούν . Για να αποφεύγουν αυτά τα λάθη, παρουσιάζουμε παρακάτω μερικά " δεν πρέπει" που θα εντάξουν στην καθημερινότητα τους. Έτσι οι γονείς, δεν πρέπει:
  • να δίνουν στα παιδιά τους ό,τι και να τους ζητούν.
  • να γελάνε ειρωνικά για λάθη που κάνουν τα παιδιά τους.
  • να συγκρίνουν τις ικανότητες ή τις επιδόσεις των παιδιών τους με τις δικές τους ή των συμμαθητών τους.
  • να τα πληγώνουν με σκληρά λόγια.
  • να κάνουν διακρίσεις ανάμεσα στα παιδιά τους.
  • να τα πιέζουν να πετύχουν πράγματα πέρα από τις δυνατότητές τους.
  • να τα τιμωρούν σκληρά ή να ασκούν βία επάνω τους.
  • να τα εμποδίζουν να συμπεριφέρονται σαν παιδιά.
  • να παίρνουν πάντα το μέρος των παιδιών τους έναντι των συμμαθητών τους, των δασκάλων τους, των γειτόνων τους και άλλων.
  • να μην αφήνουν τα παιδιά να κάνουν κάτι μόνα τους και να αναλαμβάνουν ευθύνες.
  • να είναι υπερπροστατευτικοί και να καταπιέζουν τα παιδιά τους.
  • να παραμελούν τις ανάγκες των παιδιών τους, είτε υλικές, είτε πνευματικές,είτε συναισθηματικές.
  • να ξεχνούν να τα ενθαρρύνουν ή να τα επιβραβεύουν για κάτι που κάνουν.
  • να επιτρέπουν στα παιδιά να τους αντιμιλούν ή να τους συμπεριφέρονται με αγένεια.

Πέμπτη 14 Απριλίου 2011

Παρασκευή 8 Απριλίου 2011

ΑΝΟΙΞΗ

Η άνοιξη είναι μια από τις τέσσερις εποχές της εύκρατης ζώνης. Αστρονομικά, στο βόρειο ημισφαίριο, ξεκινά με την εαρινή ισημερία στις 21 Μαρτίου και τελειώνει με το θερινό ηλιοστάσιο στις 21 Ιουνίου.
Στο νότιο ημισφαίριο η εαρινή ισημερία ξεκινά στις 21 Σεπτεμβρίου και τελειώνει με το χειμερινό ηλιοστάσιο στις 21 Δεκεμβρίου.
Γενικά η άνοιξη είναι η εποχή της αναγέννησης, της ανανέωσης και της αλλαγής, όχι μόνο της φύσης, αλλά και των ανθρώπων. Είναι η εποχή της χαράς και της ομορφιάς. Αυτή που μας γεμίζει ελπίδα και αισιοδοξία. Ας τη χαρούμε όλοι μας και ας την αφήσουμε να επηρεάσει την ψυχή μας!

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

Πρωταπριλιάτικα ψέματα.

Τα πρωταπριλιάτικα ψέματα που έχουν καθιερωθεί ως έθιμο και με μεγάλη μάλιστα απήχηση στη πατρίδα μας, δεν έχουν ελληνική ρίζα. Το έθιμο ήρθε στην Ελλάδα από τη Γαλλία πριν από τέσσερις αιώνες.
Στη Γαλλία για ένα μεγάλο χρονικό διάστημα η πρώτη του Απρίλη είχε καθιερωθεί ως πρωτοχρονιά. Έτσι ενώ όλη η άλλη Ευρώπη γιόρταζε την πρωτοχρονιά την πρώτη Ιανουαρίου, η Γαλλία ξεχώριζε και τη γιόρταζε την πρώτη Απριλίου.
Το 1564 ο βασιλιάς Κάρολος αποφάσισε να το αλλάξει και να καθιερώσει και στη Γαλλία την πρώτη Ιανουαρίου ως πρωτοχρονιά. Τότε πολλοί ήταν εκείνοι που αντέδρασαν και συνέχισαν να γιορτάζουν την πρώτη Απριλίου ως πρωτοχρονιά. Οι άλλοι όμως που δέχτηκαν την αλλαγή άρχισαν να πειράζουν τους "παραδοσιακούς" χαρίζοντάς τους κάλπικα δώρα και λέγοντάς τους πιπεράτα ψέματα. Έτσι καθιερώθηκαν ως έθιμο τα πρωταπριλιάτικα ψέματα.

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

Η 25η Μαρτίου γιορτάστηκε για πρώτη φορά στην Αθήνα ως ημέρα εθνικής παλιγγενεσίας το 1838. Η καθιέρωση της γιορτής οφείλεται στην επιμονή και το πείσμα του τότε Δημάρχου της Αθήνας Δημήτρη Καλλιφρονά. Ο εορτασμός άρχισε την παραμονή το βράδυ με 21 κανονιοβολισμούς. Και την άλλη ημέρα ανήμερα του Ευαγγελισμού η Αθήνα ξύπνησε με άλλους 21 νέους κανονιοβολισμούς. Αριθμός συμβολικός που σήμαινε το 21 της επανάστασης. Στη συνέχεια άρχισαν να χτυπούν πανηγυρικά οι καμπάνες ολων των ιερών ναών . Το πρωί της 25ης Μαρτίου του 1838 εψάλη δοξολογία στον τότε Μητροπολιτικό Ναό της Αγίας Ειρήνης στην οποία παραβρέθηκε και ο βασιλιάς Όθωνας ντυμένος με την παραδοσιακή φουστανέλα. Το απόγευμα οργανώθηκε από το Δήμο χορός στην πλατεία των παλιών ανακτόρων, στον οποίο συμμετείχαν όλοι οι νέοι της πόλης ανεξαρτήτως κοινωνικής τάξης. Το χορό παρακολούθησαν και πολλοί από τους αγωνιστές της επανάστασης. Τη νύχτα ο Δήμαρχος φωταγώγησε με φανάρια λαδιού τους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας και την Ακρόπολη δημιουργώντας μια πρωτόγνωρη γιορταστική ατμόσφαιρα για τους Αθηναίους. Έτσι το 1838 γιορτάστηκε για πρώτη φορά η 25η Μαρτίου, ως μέρα μνήμης και τιμής των Ελλήνων Αγωνιστών του 1821. Μετέπειτα καθιερώθηκε ως μια από τις δυο εθνικές επετείους της πατρίδας μας.

Σάββατο 19 Μαρτίου 2011

ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ 2011




Το σχολείο μας συμμετείχε στην φετινή καρναβαλική παρέλαση που διοργάνωσε ο Δήμος Μεγάρων, με πολυπληθή ομάδα από μαθητές και γονείς. Οι στολές της ομάδας μας ήταν "Ρομπέν των Δασών" για τα αγόρια, "Φωτιά στα Μπατζάκια μας και Μπαλόνια" για τα κορίτσια. Η συμμετοχή μας στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία γιατί ομολογουμένως δώσαμε κέφι και ζωντάνια με την παρουσία μας στην παρέλαση.

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΓΗΣ

Το Σάββατο 26 Μαρτίου στις 8:30 το βράδυ, καλούμαστε όλοι να σβήσουμε για μια ώρα όλα τα φώτα του σπιτιού μας,
συμμετέχοντας με αυτόν τον τρόπο στη συμβολική "Ώρα της Γης" , μια διεθνή δράση ευαισθητοποίησης όλων μας για την κλιματική αλλαγή που συντελείται στον πλανήτη μας.
Η εξοικονόμηση ενέργειας από όλους μας είναι το μοναδικό μέτρο που μπορεί να σταματήσει το φαινόμενο της κλιματικής αλλαγής με τις τόσο ολέθριες συνέπειες.
Έτσι πέρα από τη συμβολική συμμετοχή μας στη δράση του Σαββάτου, πρέπει η εξοικονόμηση ενέργειας να γίνει η καθημερινή μας συνήθεια.

Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Μεθοδος Επίλυσης Προβλημάτων.


Κατανοώ το πρόβλημα και καταγράφω τις πληροφορίες που έχω.

Βρίσκω ποιες άλλες χρειάζομαι, που και πως θα τις βρω.

Βάζω τους στόχους μου και βρίσκω που θέλω να φτάσω.

Καταγράφω τις μεθόδους επίλυσης που γνωρίζω.

Ανακαλύπτω νέες ιδέες επίλυσης.

Επιλέγω την καλύτερη κατά τη γνώμη μου λύση.

Την εφαρμόζω. Αν δουλέψει και με οδηγήσει στο στόχο μου έχω πετύχει την επίλυση του προβλήματος.

Αν δε δουλέψει, δεν απογοητεύομαι αλλά επιλέγω και εφαρμόζω νέες λύσεις, μέχρι να φτάσω στο στόχο μου.

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΠΟ!


ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ:

10% από αυτά που διαβάζουμε.

20% από αυτά που ακούμε.

30% από αυτά που βλέπουμε.

50% από αυτά που βλέπουμε και ακούμε.

75% από αυτά που λέμε.

90% από αυτά που λέμε και κάνουμε.

Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε ότι η μάθηση είναι μια διαδικασία όπου συμμετέχουμε με ενέργειες και δράσεις .

Παράδειγμα: Θέλουμε να μάθουμε ένα κεφάλαιο στην Ιστορία.

α) Πρώτα το διαβάζουμε σιωπηρά , υπογραμίζοντας τις βασικές λέξεις κλειδιά.

β)Μετά το διαβάζουμε φωναχτά , κρατώντας σύντομες σημειώσεις των βασικών λέξεων κλειδιών.

γ) Στη συνέχεια το λέμε απέξω, ανατρέχοντας στις λέξεις κλειδιά.

δ) Τέλος φτιάχνουμε ένα ερωτηματολόγιο, τέτοιο ώστε οι απαντήσεις του να καλύπτουν τα βασικά σημεία του κεφαλαίου.

Με τις παραπάνω ενέργειες και δράσεις δημιουργήσαμε έναν νοητικό χάρτη στον εγκέφαλό μας ο οποίος θα μας βοηθήσει στο μέλλον να ανακαλέσουμε τις παραπάνω πληροφορίες . Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι η μάθηση είναι μια υπόθεση προσωπική!

Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΤΕ ΣΩΣΤΑ ΟΛΟΙ ! ΤΩΡΑ !


ΤΙ ΠΕΤΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ.
α) Όλων των ειδών τα χαρτιά, από εφημερίδες, λογαριασμούς,κουτιά, μέχρι φακέλους αλληλογραφίας.
β) Όλων των ειδών αλουμινιένιες συσκευασίες και μεταλλικά αντικείμενα.
γ)Όλες τις γυάλινες συσκευασίες.
δ) Όλες τις πλαστικές συσκευασίες από αναψυκτικά, μέχρι συσκευασίες απορρυπαντικών ή ειδών διατροφής.
ε) Όλα τα πλαστικά αντικείμενα, από κρεμάστρες, καρέκλες, μέχρι CD, DVD και παλιές κασέτες.
στ) Όλες τις ξύλινες συσκευασίες και τετραπάκ.
Προσοχή όμως: Συμπιέζω όλα τα πλαστικά μπουκάλια. Πλένω όλες τις πλαστικές συσκευασίες ώστε να μην έχουν υπολείμματα τροφών. Δεν σκίζω τα χαρτιά που είναι μικρότερα από σελίδα Α4. Βγάζω τα μεταλλικά καπάκια από τα γυάλινα μπουκάλια και τα ξεπλένω. Τσακίζω τα χαρτόκουτα για να μην πιάνουν χώρο. Ρίχνουμε χύμα τις συσκευασίες και όχι σε σφιχτοδεμένες σακούλες.
ΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΚΥΚΛΩΝΟΥΜΕ ΣΤΟΥΣ ΜΠΛΕ ΚΑΔΟΥΣ.
ΠΡΟΣΟΧΗ ! Δεν ανακυκλώνουμε στους μπλε κάδους τα υλικά που ανήκουν σε άλλα συστήματα ανακύκλωσης, όπως μπαταρίες, λαμπτήρες. ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, ελαστικά, παπούτσια, δερμάτινα είδη, κλαδιά δέντρων, βιοδιασπώμενες σακούλες,αποτσίγαρα και χρησιμοποιημένες χαρτοπετσέτες ή χαρτομάντιλα.
Επειδή στο δήμο μας υπάρχουν μπλε κάδοι και πρόγραμμα ανακύκλωσης, οφείλουμε όλοι να το εφαρμόσουμε ακολουθώντας τους παραπάνω κανόνες. Εφαρμόστε το και θα δείτε πόσο λίγα είναι τα συμβατικά σκουπίδια που θα πάνε στον Χ.Υ.ΤΑ.
Αξίζει τον "κόπο" !

Πέμπτη 3 Φεβρουαρίου 2011

ΤΥΠΟΙ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ


Στο σχολείο συναντάμε τους παρακάτω τύπους μαθητών: 1) Ενεργοί: Οι ενεργοί μαθητές συζητούν, εφαρμόζουν και θέλουν να εξηγούν στους άλλους. Δε διστάζουν να πειραματίζονται και συμμετέχουν σε ομαδικές εργασίες. Δεν μπορούν να παρακολουθήσουν μεγάλης διάρκειας διαλέξεις.
2. Στοχαστικοί : Οι στοχαστικοί μαθητές στην αρχή σκέφτονται σιωπηλά και μετά εκφράζονται. Εργάζονται μόνοι, χρειάζονται χρόνο να σκεφτούν και δυσκολεύονται λίγο να παρακολουθήσουν διαλέξεις μεγάλης διάρκειας. Όταν διαβάζουν κρατούν σημειώσεις με δικά τους λόγια.
3. Αισθαντικοί: Οι αισθαντικοί μαθητές ενδιαφέρονται για συγκεκριμένα γεγονότα και εργαστηριακές ασκήσεις. Είναι υπομονετικοί με τις λεπτομέρειες. Στις ασκήσεις ακολουθούν τους γνωστούς τρόπους επίλυσης και δυσανασχετούν όταν τα πράγματα περιπλέκονται. Τέλος είναι πρακτικοί, προσεκτικοί στις κινήσεις τους και αναζητούν τη σύνδεση της πληροφορίας με τον πραγματικό κόσμο.
4. Οπτικοί: Οι οπτικοί μαθητές θυμούνται καλύτερα ό,τι μπορούν να δουν (εικόνες, ταινίες, επιδείξεις, διαγράμματα, χάρτες κ.α.).
5. Γλωσσικοί: Οι γλωσσικοί μαθητές θυμούνται καλύτερα ότι μπορούν να ακούσουν ή να διαβάσουν (διαλέξεις, συγγράμματα).
6. Διαδοχικοί: Οι διαδοχικοί μαθητές κατανοούν με μικρά λογικά συνδεδεμένα βήματα και εφαρμόζουν τις γνώσεις τους ακολουθώντας λογικά βήματα.
7.Ολικοί: Οι ολικοί μαθητές κατανοούν με λίγα αλλά μεγάλα άλματα. Δίνουν λύσεις σε σύνθετα προβλήματα, πολλές φορές με πρωτότυπους τρόπους. Δυσκολεύονται όμως να εξηγήσουν πως κατέληξαν σε αυτές.
Από τα παραπάνω συμπεραίνουμε ότι κάθε μαθητής έχει ένα δικό του προσωπικό τρόπο μάθησης και κάθε δάσκαλος πρέπει να το λαμβάνει υπόψιν του έτσι ώστε να καταρτίζει ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που θα ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά και τις απαιτήσεις όλων των τύπων των μαθητών.

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2011

Εποχική Γρίπη 2011.


Το Τμήμα Επιδημιολογικής Επιτήρησης του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ. αναφέρει ότι η Ελλάδα έχει εισέλθει στην αναμενόμενη εποχική δραστηριότητα της γρίπης. Το στέλεχος γρίπης που επικρατεί είναι το Α(Η1Ν1).
Ωςκύρια μέτρα δημόσιας υγείας για την αντιμετώπιση της εποχικής έξαρσης, της γρίπης συστήνονται:
1. Η τήρηση των μέτρων αναπνευστικής υγιεινής και υγιεινής των χεριών.
2. Η σωστή χρήση των αντι-ιικών φαρμάκων κατά της γρίπης, όταν υπάρχουν οι κατάλληλες ενδείξεις κατά την κρίση των θεραπόντων ιατρών, η οποία πρέπει να ξεκινά όσο το δυνατόν συντομότερα, με απλή ιατρική συνταγή και χωρίς να αναμένεται η εργαστηριακή επιβεβαίωση.
3. Η συνέχιση του εμβολιασμού των ευπαθών ομάδων έναντι της γρίπης καθόλη τη διάρκεια του χειμώνα.
4. Σχετικά με τα σχολεία, η αναστολή λειτουργίας τους καθώς και η επιδημιολογική καταγραφή των απουσιών δεν κρίνεται απαραίτητη.

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ


Ο διαδραστικός πίνακας είναι μια οθόνη που λειτουργεί με την αφή, συνδέεται σε Η/Υ στη θύρα USB ή με Bluetooth ή και με προβολέα (Projector). Έχει τη δυνατότητα να προβάλει ό,τι έχει αποθηκευμένο στο σκληρό του δίσκο ο υπολογιστής και συνοδεύεται με το δικό του εκπαιδευτικό λογισμικό.
Το λογισμικό του είναι μια θεματική συλλογή με εικόνες, μικρά βίντεο σε μορφή flash, δραστηριότητες, γράμματα, αριθμούς με εκφώνηση ή όχι, χάρτες και άλλο υλικό που μπορεί να εμπλουτιστεί από το διαδίκτυο, για θέματα επιστήμης και τεχνολογίας, Γλώσσας, Μαθηματικών,Ιστορίας, Τέχνης κ.α.

Σάββατο 16 Οκτωβρίου 2010

ΠΛΥΣΙΜΟ ΤΩΝ ΧΕΡΙΩΝ : "Μια υγιεινή συνήθεια"


Κάθε χρόνο την 15η Οκτωβρίου γιορτάζεται η παγκόσμια Ημέρα Πλυσίματος των Χεριών, μια από τις πιο αποτελεσματικές και οικονομικές παρεμβάσεις υγείας.
Η UNICEF με την ευκαιρία αυτού του εορτασμού καλεί πάνω από 200.000.000 μαθητές, γονείς, δασκάλους, κυβερνητικούς υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο να κάνουν αυτή την πρακτική μια τακτική καθημερινή συνήθεια.
Το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι και νερό, κυρίως μετά τη χρήση της τουαλέτας και πριν το φαγητό, βοηθά να μειωθούν τα κρούσματα διαρροϊκών ασθενειών κατά 40%. Ας κάνουμε λοιπόν όλοι μας το πλύσιμο των χεριών με σαπούνι, την πιο αγαπημένη μας συνήθεια!

Υγιεινή διατροφή και συνήθειες.

Οι γονείς πρέπει να είναι αυτοί που θα μυήσουν τα παιδιά τους στην υγιεινή διατροφή και στον υγιεινό τρόπο ζωής. Αν και ο διαθέσιμος χρόνος που έχουν για να ετοιμάσουν ένα ισορροπημένο κολατσιό γι` αυτά είναι λιγοστός, στην πραγματικότητα μπορούν να φτιάξουν νόστιμα και θρεπτικά σνακ για το σχολείο, αφιερώνοντας κάθε πρωί λίγα λεπτά για την παρασκευή τους.

Ένα σωστό δεκατιανό για το σχολείο πρέπει να περιέχει αμυλούχα τρόφιμα ολικής άλεσης, να είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και αλάτι, να μην περιέχει λιπαρά και να είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα.

Κάποιες από τις επιλογές που μπορεί να έχει ένας γονέας για ένα υγιεινό κολατσιό για το παιδί του είναι οι παρακάτω:

α) Τόστ με ψωμί ολικής άλεσης , τυρί με λίγα λιπαρά,γαλοπούλα ΄, τομάτα και μαρούλι.

β) Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ή χωρίς φρούτα.

γ) Ένα κουλούρι σουσαμιένο ή τέσσερα κράκερ σικάλεως με τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

δ) Τυρόπιτα ή χορτόπιτα με χαμηλά λιπαρά.

ε) Σνακ ολικής άλεσης, ξηροί καρποί ή ολόκληρα φρούτα.

Προσέχουμε όμως να μη βάζουμε το ίδιο κολατσιό κάθε μέρα γιατί το παιδί μας θα το βαρεθεί. Ας ξεκινήσουμε τώρα την προσπάθειά μας να μάθουμε στα παιδιά μας να τρέφονται σωστά. Αξίζει τον " κόπο"!!

Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Επιστροφή στο σχολείο.




Τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου οι μαθητές μας επιστρέφουν στο αγαπημένο τους σχολείο μετά τις διακοπές του καλοκαιριού.

Εμείς οι δάσκαλοι τους περιμένουμε με χαρά και ανυπομονησία για να ξεκινήσουμε όλοι μαζί μια ευχάριστη και δημιουργική σχολική χρονιά με υγεία και χαρά.

Η προσέλευση των μαθητών μας στο σχολείο θα γίνει στις 8:30 π.μ. Στις 8:45 θα γίνει ο καθιερωμένος αγιασμός. Στη συνέχεια οι μαθητές θα μπουν στις τάξεις, θα πάρουν τα σχολικά τους βιβλία, το πρόγραμμα της επόμενης ημέρας και θα αποχωρήσουν για τα σπίτια τους.

Τρίτη 15 Ιουνίου 2010

Διακρίσεις στους σχολικούς αγώνες Δυτικής Αττικής.

Οι μαθητές του σχολείου μας διακρίθηκαν στους σχολικούς αγώνες που πραγματοποιήθηκαν στις 28 Μαΐου στο Δημοτικό Στάδιο Ελευσίνας, όπου συμμετείχαν τα σχολεία όλης της Δυτικής Αττικής.



Συγκεκριμένα: Η μαθήτρια της ΣΤ΄τάξης Σαχόλη Έλενα πήρε το χάλκινο μετάλλιο στη σφαίρα.
Η ομάδα σκυταλοδρομίας των κοριτσιών του σχολείου μας πήρε επίσης το χάλκινο μετάλλιο. Διακρίνονται από αριστερά οι μαθήτριες Μπεθάνη Πέγκη, Παπαγιάννη Ευτυχία,Κάρκα Κων/να και Μανέτα Μαρία. Ακόμα η ομάδα σκυταλοδρομίας των αγοριών έχασε την τρίτη θέση για μερικά εκατοστά του δευτερολέπτου και κατετάγη τέταρτη. Τέλος και οι υπόλοιποι μαθητές μας που συμμετείχαν προσπάθησαν για το καλύτερο καταλαμβάνοντας αξιοπρεπείς θέσεις κατάταξης. Συγχαρητήρια σε όλους και μεγαλύτερες επιτυχίες!!!

Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

Το παιχνίδι στην ύπαιθρο και τα οφέλη του.



Κάποτε το καλοκαίρι ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για να παίξουν τα παιδιά έξω στη φύση, στις πλατείες, στις αλάνες,στο βουνό και στη θάλασσα. Στις μέρες μας όμως τα πράγματα άλλαξαν. Τα παιδιά είναι καθηλωμένα για ώρες μπροστά στην οθόνη του ηλεκτρονικού υπολογιστή ή της τηλεόρασής τους. Σύμφωνα με έρευνες ειδικών επιστημόνων τα περισσότερα παιδιά μέχρι να πάνε στο νηπιαγωγείο έχουν περάσει 5.000 ώρες μπροστά σε μια οθόνη τηλεόρασης. Αυτό πρέπει να σταματήσει και τα παιδιά πρέπει να βγουν έξω από το σπίτι για να παίξουν. Το υπαίθριο παιχνίδι προσφέρει πολλά οφέλη που δεν υπάρχουν στο σπίτι. Τα παιδιά γυμνάζονται επί ώρες χωρίς να το καταλαβαίνουν, ο κίνδυνος παχυσαρκίας μειώνεται, εκτονώνονται με αποτέλεσμα να είναι λιγότερο επιθετικά, αποκτούν σωματικές δεξιότητες, κοιμούνται καλύτερα και είναι γεμάτα ζωντάνια και υγεία. Επιπλέον παίζοντας με άλλα παιδιά κοινωνικοποιούνται, μαθαίνουν να επικοινωνούν, να συνεννοούνται και να εφαρμόζουν κανόνες. Ας μη στερήσουμε όλα αυτά τα οφέλη από τα παιδιά μας αυτό το καλοκαίρι και ας τα βγάλουμε έξω από το σπίτι για να χαρούν και να απολαύσουν το παιχνίδι!!!