ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Σύγχρονο Σχολείο: Διδακτικές Προσεγγίσεις Μουσειακής Αγωγής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης»’

ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ (Translator)

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Παρασκευή, 15 Οκτωβρίου 2010

Υγιεινή διατροφή και συνήθειες.

Οι γονείς πρέπει να είναι αυτοί που θα μυήσουν τα παιδιά τους στην υγιεινή διατροφή και στον υγιεινό τρόπο ζωής. Αν και ο διαθέσιμος χρόνος που έχουν για να ετοιμάσουν ένα ισορροπημένο κολατσιό γι` αυτά είναι λιγοστός, στην πραγματικότητα μπορούν να φτιάξουν νόστιμα και θρεπτικά σνακ για το σχολείο, αφιερώνοντας κάθε πρωί λίγα λεπτά για την παρασκευή τους.

Ένα σωστό δεκατιανό για το σχολείο πρέπει να περιέχει αμυλούχα τρόφιμα ολικής άλεσης, να είναι χαμηλής περιεκτικότητας σε ζάχαρη και αλάτι, να μην περιέχει λιπαρά και να είναι πλούσιο σε βιταμίνες και μέταλλα.

Κάποιες από τις επιλογές που μπορεί να έχει ένας γονέας για ένα υγιεινό κολατσιό για το παιδί του είναι οι παρακάτω:

α) Τόστ με ψωμί ολικής άλεσης , τυρί με λίγα λιπαρά,γαλοπούλα ΄, τομάτα και μαρούλι.

β) Γιαούρτι χαμηλών λιπαρών με ή χωρίς φρούτα.

γ) Ένα κουλούρι σουσαμιένο ή τέσσερα κράκερ σικάλεως με τυρί χαμηλό σε λιπαρά.

δ) Τυρόπιτα ή χορτόπιτα με χαμηλά λιπαρά.

ε) Σνακ ολικής άλεσης, ξηροί καρποί ή ολόκληρα φρούτα.

Προσέχουμε όμως να μη βάζουμε το ίδιο κολατσιό κάθε μέρα γιατί το παιδί μας θα το βαρεθεί. Ας ξεκινήσουμε τώρα την προσπάθειά μας να μάθουμε στα παιδιά μας να τρέφονται σωστά. Αξίζει τον " κόπο"!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου