ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Σύγχρονο Σχολείο: Διδακτικές Προσεγγίσεις Μουσειακής Αγωγής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης»’

ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ (Translator)

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τετάρτη, 16 Φεβρουαρίου 2011

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΘΕΛΕΙ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΟΠΟ!


ΜΑΘΑΙΝΟΥΜΕ:

10% από αυτά που διαβάζουμε.

20% από αυτά που ακούμε.

30% από αυτά που βλέπουμε.

50% από αυτά που βλέπουμε και ακούμε.

75% από αυτά που λέμε.

90% από αυτά που λέμε και κάνουμε.

Από τα παραπάνω καταλαβαίνουμε ότι η μάθηση είναι μια διαδικασία όπου συμμετέχουμε με ενέργειες και δράσεις .

Παράδειγμα: Θέλουμε να μάθουμε ένα κεφάλαιο στην Ιστορία.

α) Πρώτα το διαβάζουμε σιωπηρά , υπογραμίζοντας τις βασικές λέξεις κλειδιά.

β)Μετά το διαβάζουμε φωναχτά , κρατώντας σύντομες σημειώσεις των βασικών λέξεων κλειδιών.

γ) Στη συνέχεια το λέμε απέξω, ανατρέχοντας στις λέξεις κλειδιά.

δ) Τέλος φτιάχνουμε ένα ερωτηματολόγιο, τέτοιο ώστε οι απαντήσεις του να καλύπτουν τα βασικά σημεία του κεφαλαίου.

Με τις παραπάνω ενέργειες και δράσεις δημιουργήσαμε έναν νοητικό χάρτη στον εγκέφαλό μας ο οποίος θα μας βοηθήσει στο μέλλον να ανακαλέσουμε τις παραπάνω πληροφορίες . Δεν πρέπει να ξεχνάμε όμως ότι η μάθηση είναι μια υπόθεση προσωπική!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου