ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ 21 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2017 ΘΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕ ΘΕΜΑ: «Σύγχρονο Σχολείο: Διδακτικές Προσεγγίσεις Μουσειακής Αγωγής και Συμπεριληπτικής Εκπαίδευσης»’

ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗΣ (Translator)

English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Τρίτη, 30 Αυγούστου 2011

Η αγωνία για τα "πρωτάκια".


Σε λίγες μέρες θα ανοίξουν τα σχολεία και χιλιάδες "πρωτάκια" θα αποχωριστούν τους γονείς και το γνώριμο περιβάλλον του σπιτιού τους. Για μερικά παιδιά ο αποχωρισμός αυτός δεν θα είναι εύκολος. Θα ξεσπούν σε κλάματα και δε θα θέλουν να πάνε στο σχολείο. Ταυτόχρονα οι γονείς θα κυριεύονται από άγχος και δε θα ξέρουν τι να κάνουν.
Για να αντιμετωπιστεί αυτή η κατάσταση θα πρέπει οι γονείς να γνωρίζουν και να ακολουθήσουν τα παρακάτω:
1. Πίσω από κάθε παιδί που είναι αγχωμένο και φοβισμένο, υπάρχει ένας αγχωμένος και "φοβισμένος" γονέας.
2.Ένα ανεξάρτητο και αυτόνομο παιδί που έχει μάθει να ικανοποιεί μόνο του τις βασικές του ανάγκες, προσαρμόζεται εύκολα σε ένα καινούριο περιβάλλον.
3.Το κλάμα είναι το όπλο των παιδιών για να κερδίσουν αυτό που θέλουν.
4.Ο γονέας δεν πρέπει να μιλάει συνέχεια για το σχολείο και τους δασκάλους.
5. Πριν αρχίσουν τα μαθήματα μπορεί ο γονέας με το παιδί να επισκεφτεί τους χώρους του σχολείου και να το αφήσει να τους εξερευνήσει.
6. Ο γονέας πρέπει να ενθαρρύνει κάθε προσπάθεια του παιδιού στο σχολείο και να επιβραβεύει την παραμονή του σε αυτό.
7. Όταν ο γονέας συνοδεύει το παιδί του στο σχολείο,το παραδίδει στο δάσκαλο, του λέει που θα πάει και αποχωρεί από το χώρο , χωρίς να υποκύψει σε τυχόν κλάματα του παιδιού.
8. Ο γονέας μπορεί να προτείνει στο παιδί να πάρει μαζί του αγαπημένα αντικείμενα για να τα δείξει στα άλλα παιδιά.
Τέλος κάθε γονέας θα πρέπει να συνεργάζεται με τη δασκάλα ή το δάσκαλο για να δημιουργήσουν από κοινού ένα κλίμα ασφάλειας και σεβασμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου