Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Τετάρτη 17 Φεβρουαρίου 2021

Τα παιδιά της Στ2' τάξης γράφουν ιστορίες από χιόνι!


Χάνι Μεγάρων

"Μια χειμωνιάτικη μέρα με .... χιόνι!

Ήταν νωρίς το πρωί, όταν ξύπνησα από τα γέλια του αδερφού μου. Μου φώναξε να δω έξω από το παράθυρο που χιόνιζε! Ήταν μαγικά! Η βεράντα του σπιτιού μου και η αυλή της γιαγιάς μου θύμιζε αλπικό τοπίο.
Ντύθηκα γρήγορα, έφαγα το πρωινό μου, έβαλα γάντια και σκούφο και κατέβηκα στην αυλή. Η πρώτη ιδέα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν να φτιάξω έναν χιονάνθρωπο. Έκοψα δυο κλαδάκια από τη λεμονιά μας πήρα μπαχάρια από την κουζίνα για να βάλω για μάτια και άρχισα το στήσιμο. Δεν μου πήρε πολλή ώρα, έφτιαξα τον χιονάνθρωπό μου με απόλυτη επιτυχία!
Όταν η αδερφή μου τελείωσε τα διαδικτυακά μαθήματά της, πήγαμε όλοι μαζί στην περιοχή του Χανίου για να ευχαριστηθούμε χιονοπόλεμο. Το κρύο ήταν τσουχτερό, ο αέρας φυσούσε δυνατά και το χιόνι είχε καλύψει τα πάντα. Κατεβήκαμε αμέσως από το αυτοκίνητο και αρχίσαμε να περπατάμε με δυσκολία. Θέλαμε τόσο πολύ να χαρούμε αυτή τη σπάνια στιγμή που τίποτα δεν μπορούσε να μας σταματήσει. Τρέχαμε και η αίσθηση να βουλιάζουν τα πόδια μας μέσα στο χιόνι ήταν πολύ ωραία! Ξαπλώσαμε και κάναμε "αγγελάκια" με την αδερφή μου. Όταν ήρθε η ώρα της επιστροφής με λύπη αποχωρίστηκα αυτό το σκηνικό που έμοιαζε παραμυθένιο.
Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, δεν έχω ξαναδεί στην πόλη μου τόσο πολύ χιόνι και δεν έχω ξανανιώσει τόσο πολύ κρύο! Ήταν μια μοναδική εμπειρία που μας γέμισε χαρά. Περάσαμε λίγες στιγμές ξεγνοιασιάς και λησμονήσαμε τον κορονοϊό και όλα τα προβλήματα της πανδημίας!

Ευγενία Τουμπανιάρη





Γιάννης Πανταζής


ΧΙΟΝΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ!
Χθες το πρωί, στα Μέγαρα, ξεκίνησε μια θυελλώδης και χιονισμένη μέρα. Αποφασίσαμε με την οικογένειά μου να πάμε μια βόλτα στο βουνό. Ήθελα τόσο πολύ να χαρώ αυτή την όμορφη μέρα!
Καταρχάς πήγαμε στο βουνό να δούμε τα χιόνια. Είδαμε το όμορφο, χιονισμένο τοπίο. Έπαιξα με την αδερφή μου χιονοπόλεμο! Ήταν τέλεια. Φτιάξαμε και χιονάνθρωπο. Όμως, δεν είχαμε πάρει μαζί μας καρότο, να βάλουμε για μύτη και κουμπιά για μάτια. 
Αργότερα, την ώρα που παίζαμε κυνηγητό, γλίστρησα και έπεσα. Έβαλα τα γέλια, άρχισε να γελάει και η αδερφή μου. Συνεχίσαμε το παιχνίδι με γέλια και χαρές!
Η μέρα αυτή είχε πολύ χαρούμενες στιγμές και θα μου μείνει αξέχαστη!!!

Μεταξία Ξεκούκη











 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου