Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Τρίτη 21 Απριλίου 2020

''Ο χορός των Ευζώνων Χωρικών και Δεσποινίδων εις τα Μέγαρα", Θεόφιλος(1933)

                                                                                                                                           


''Η ΤΡΑΤΑ", Niels Skovgaard(1889)



Λαμπρή καμάρα
Λαμπρή καμάρα κι ας περνά τ' Αγιού Γιωργιού ν' το τέλος
πιάστε τα δραπανάκια σας γιατ' έφτασε το θέρος.
Δε μου λέτε τι να κάνω, π' αγαπώ και θα πεθάνω!
Ωραία που' ν τα Μέγαρα την Τρίτη στον Άη Γιάννη
έρχεται όλη η ξενουριά και κάνουνε σεργιάνι.
Αχ ντουνιά μου παινεμένε, δε σε γλέντησα καημένε!

Το μικρό μου
Είσαι άγγελος ωραίος, έχεις μάτια γαλανά
και χειλάκι κοραλλένιο, μικρό μου
και τετράξανθα μαλλιά.
Ζαλίζομαι, ζαλίζομαι, όταν σε συλλογίζομαι!
Στου Βοριά την κρύα βρύση, έσκυψα να πιω νερό
και μου φάνει πως μου' δώσαν, μικρό μου,
 τα χεράκια σου τα δυο.
Πώς να σε πω βασίλισσα, π' ακόμα δε σε φίλησα!
Αναστέναξα και είπα να μην είχα γεννηθεί
και στην εδική σου αγάπη , καλέ μου,
να μην είχα μπερδευτεί.
Πώς να σου πω το έχε γεια, που κλαίει η δόλια μου καρδιά!

Χρόνια Πολλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου