Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Κυριακή 10 Μαΐου 2020

2η Κυριακή του Μαΐου, Παγκόσμια Ημέρα αφιερωμένη στη μητέρα


Τα παιδιά του Στ3' γράφουν για τη μητέρα!
Στη μαμά μου!
Μητέρα, μια μικρή λέξη που κρύβει μέσα της έναν πολύτιμο θησαυρό. Μια γλυκιά και αξιολάτρευτη παρουσία μέσα στην οικογένεια που σκορπίζει ευτυχία σε όλους. Το χάδι της, το χαμόγελό της, η απέραντη αγάπη της δίνονται απλόχερα χωρίς αντάλλαγμα. Γι' αυτό έχει αφιερωθεί μια μέρα του ανοιξιάτικου Μάη στη μητέρα, για να εκφράσουμε την ευγνωμοσύνη μας στο πρόσωπο αυτό που μας έδωσε τη ζωή. Όμως, ό,τι κι αν της προσφέρουμε δεν μπορούμε να ξεπληρώσουμε τις θυσίες, τους κόπους, τα δάκρυα και την καλοσύνη της. Γι' αυτό λίγα λουλούδια, ένα τρυφερό φιλί , την ημέρα της γιορτής της,ας είναι ένα συμβολικό δώρο για την ανεκτίμητη προσφορά της. Σ' αγαπώ, με όλη τη δύναμη της ψυχής μου, πολυαγαπημένη μου μανούλα!
Κατερίνα Χαλόφτη


Η μαμά μου, ο φύλακας, άγγελός μου!
Στη ζωή μας  θα γνωρίσουμε πολλά πρόσωπα. Όμως το πιο σημαντικό απ' όλα θα είναι η μαμά μας. Η δική μου η μαμά είναι ο φύλακας, άγγελός μου!
Η μαμά μου είναι όμορφη, έχει μακριά μαύρα μαλλιά και καστανά μάτια.Το πιο όμορφο χαρακτηριστικό της είναι τα όμορφα μαλλιά της .Είναι σκούρα και έχουν ένα ζεστό χρώμα , σαν της σοκολάτας. Με τη μαμά μου κάνουμε αρκετά πράγματα μαζί. Παίζουμε, γελάμε, συζητάμε! Η μαμά μου έχει έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα. Είναι γλυκιά και τρυφερή, υπεύθυνη και εργατική. Με υπερασπίζεται πάντα. Όταν πειράζουν την οικογένειά της θυμώνει τρομερά. Την αγαπώ πολύ, κάθε λεπτό κάνουμε πολλά αστεία. Είναι η σούπερ μαμά για μένα. Κάνει τα πάντα, ώστε να μη μου λείψει τίποτα!
Αντιόλα Αλία



Η μαμά μου, η γλυκιά!
Η μαμά μου είναι καλή και γλυκιά! Είναι πολύ ανεκτική!!! Πολλές φορές δεν την ακούω και τη κάνω να νευριάζει και να θυμώνει, αλλά αυτή με αγαπά, με συγχωρεί και με στηρίζει. Είναι και θα είναι πάντα δίπλα μου, σε ό,τι και να τη χρειαστώ. Με βοηθάει, έχει υπομονή, με εμπιστεύεται, συζητάμε τα πάντα. Γι' αυτό την αγαπώ πολύ!!!
Μαρκέλλα Σάγια

Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ!
Η μαμά μου είναι η γυναίκα που με μεγαλώνει και με φροντίζει. Θα την ευχαριστώ πάντα που με έφερε στη ζωή. Η μαμά μου είναι πολύ όμορφη. Η εξωτερική της εμφάνιση είναι τέλεια. Έχει καστανά μάτια, καστανά μαλλιά και είναι κανονική στο ύψος και στα κιλά. Η μαμά μου είναι παρθένος στο ζώδιο και αυτό φανερώνει πολλά για τον χαρακτήρα της, για παράδειγμα θέλει να γίνονται όλα με τον δικό της τρόπο. Είναι τελειομανής αλλά δεν το δείχνει. Επίσης είναι καλή με όλους, γιατί όπως λέει και η ίδια " μην κρίνεις, για να μην κριθείς".
Έχω πολλές αναμνήσεις για πράγματα που κάνουμε μαζί με τη μαμά. Η αγαπημένη μου είναι όταν παίζαμε το καλοκαίρι βόλεϊ έξω στην αυλή. Με αγαπά πολύ, δε μου χαλάει χατίρι. Συχνά, μου λέει να μην αγχώνομαι, να μην ανησυχώ για τα μαθήματα και για πράγματα που διορθώνονται. Γενικότερα, με στηρίζει σε κάθε βήμα που κάνω.
Χρόνια πολλά μαμά, σ' ευχαριστώ για ό,τι έχεις κάνει για μένα. Σε αγαπώ πολύ!!!
Η κορούλα σου,
Ελεάννα
Ελεάννα Παπακωνσταντίνου





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου