Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Τα παιδιά του Στ3' συνεχίζουν να γράφουν 
το ημερολόγιο ... της καραντίνας!



Πέμπτη 7 Μαΐου 2020
Αγαπητό μου ημερολόγιο,
αν και θεωρητικά η καραντίνα έχει τελειώσει και μπορούμε να βγούμε έξω, πρέπει να μείνουμε ....σπίτι! Και, έξω να βγούμε... πρέπει να έχουμε απόσταση 2 μέτρα μεταξύ μας. Άρα, γιατί να βγούμε , άμα δεν μπορούμε να είμαστε κοντά;
Έχω να πάω στο σχολείο 57 μέρες! Αλήθεια σου λέω! Όλοι οι συμμαθητές μου μου λείπουν πολύ, αλλά παρηγοριέμαι κάπως, όταν τους βλέπω στις τηλεδιασκέψεις. Κάποιες φορές σκέφτομαι τις πρώτες μου στιγμές στο σχολείο και όλες τις πλάκες που κάναμε και τα παιχνίδια που παίζαμε. Τα Γυμνάσια και τα Λύκεια θα ανοίξουν σε 11 μέρες, ενώ τα Δημοτικά μάλλον θα ανοίξουν στην 1η Ιουνίου, αν και αμφιβάλλω. Όχι ότι δε θέλω, αλλά είναι δύσκολο! Προσπαθώ να βρίσκω δημιουργικά πράγματα να κάνω, όπως να φτιάχνω κάρτες για τη γιαγιά και τον παππού, που τόσο μου έχουν λείψει! Θα τους τις δώσω όταν θα είμαστε και πάλι μαζί.
Δε θέλω να παίζω πια με το τάμπλετ. Βαρέθηκα!!! Έχω να το πάρω στα χέρια μου τρεις μέρες! Προτιμώ να πηγαίνω έξω για ποδήλατο.Πολλά παιδιά λένε ότι δε θέλουν να ανοίξουν τα σχολεία, εγώ όμως θέλω πολύ!
      Αντίο!!!

Αναστασία Καστανίδη




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου