Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Τα παιδιά του Στ3' έγραψαν το ημερολόγιο ... της καραντίνας!

"Ζωή σε καραντίνα"(Γιάννης Σχινάς)
16/4/2020
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
μέσα Απριλίου και είμαστε κλεισμένοι μέσα σε καραντίνα. Ο ''φονικός" ιός μας άλλαξε όλη  τη ζωή μας.Ξυπνάμε πρωί χωρίς να έχουμε κάτι να κάνουμε, ούτε σχολείο, ούτε αθλητισμό, ούτε ξένες γλώσσες. Δεν μπορούμε να δούμε τους φίλους μας, τους παππούδες μας, ούτε τις γιαγιάδες μας! Είμαι κλεισμένος στο σπίτι μου με τους γονείς μου και τις αδερφές μου. Προσπαθούμε , όσο γίνεται  να περάσουμε τη μέρα μας ήρεμα. "Στεριώνομαι'', γιατί δε μου αρέσει αυτός ο νέος τρόπος ζωής! Νευριάζω, γιατί δεν μπορώ να κάνω αυτά που έκανα πριν. Καθημερινά, παρακολουθώ στην τηλεόραση  την πορεία της πανδημίας και λυπάμαι για τα θύματα από τον τρομερό αυτόν ιό.
Εύχομαι να τελειώσουν όλα γρήγορα και να ξαναγυρίσουμε στην καθημερινότητά μας. Και, να μην ξαναζήσουμε μια τέτοια κατάσταση που στ' αλήθεια  "πάγωσε" την ζωή μας...

Γιάννης Σχινάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου