Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Σάββατο 23 Μαΐου 2020

Τα παιδιά του Στ3' συνεχίζουν να γράφουν το ημερολόγιο ...της καραντίνας!



9/5/2020
Ημερολόγιό μου, 
οι μέρες της καραντίνας, δηλαδή οι μέρες που λόγω του Κορονοϊού δεν έπρεπε να βγούμε έξω, δεν ήταν και πολύ βαρετές για εμένα. Εντάξει,  τις πρώτες εκείνες μέρες που δεν είχα να κάνω κάτι βαριόμουν λίγο!!!
Αυτό , βέβαια, σταμάτησε και δεν βαριόμουν καθόλου, όταν ξεκίνησα να κάνω μαθήματα ρυθμικής μέσω διαδικτύου. Κάναμε και συνεχίζουμε να κάνουμε τρεις ώρες κάθε μέρα!!! Μετά ασχολήθηκα με τα μαθήματα του σχολείου. Έκανα εργασίες, διάβαζα βιβλία, έλυνα ασκήσεις στα μαθηματικά που τόσο μου αρέσουν! Μέσω internet συνέχισα τα Αγγλικά μου, ενώ ξεκινήσαμε και τηλεδιασκέψεις στο σχολείο. Μπαίνουμε στην "πλατφόρμα" και κάνουμε Γλώσσα και Μαθηματικά με την αγαπημένη μου δασκάλα. Βλέπω και τους συμμαθητές μου! Χαίρομαι πάρα πολύ! 
Στην αρχή, όλα αυτά μου φαίνονταν λίγο δύσκολο να τα οργανώσω, αλλά μετά από τόσο καιρό συνήθισα και τα κατάφερα τελικά!
Θα μου μείνουν αξέχαστες αυτές οι μέρες της ...καραντίνας!

Με αγάπη,
Σόφη Σβίγκου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου