Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Τα παιδιά του Στ3' έγραψαν το ημερολόγιο...της καραντίνας!
Κατά τη διάρκεια της καραντίνας, μιας κατάστασης πρωτόγνωρης για όλους μας, τα παιδιά του Στ3' έγραψαν τις απόψεις τους σχετικά με όλο αυτό που ζήσαμε. Αποτύπωσαν ιδέες και ιστορίες που συνθέτουν τη συλλογική μνήμη του ανέπαφου νέου κόσμου μας.
"Τι βλέπω απ' το παράθυρό μου" (Γιώργος Στραβουδούλης)
17 Μαρτίου 2020
Αγαπημένο μου ημερολόγιο,
αυτές οι μέρες είναι παράξενες. Πρέπει να μείνουμε μέσα  στο σπίτι, γιατί έξω κυκλοφορεί ο Κοροναϊός, ο φονικός ιός όπως λένε. Εγώ βγαίνω στον κήπο και παίζω με τον αδερφό μου ποδόσφαιρο, κάνουμε ποδήλατο και παίζουμε πολλά επιτραπέζια. Δεν πιάνω πολύ συχνά το κινητό μου, η μαμά μας αφήνει μόνο μία ώρα το μεσημέρι και μία ώρα το βράδυ.
Από τη μέρα που κλείσανε τα σχολεία, δεν έχω πάει πουθενά και δεν έχω δει κανέναν άλλο, εκτός από τον αδερφό μου, τη μαμά και τον μπαμπά. Διαβάζω, τώρα το βιβλίο "Ο Άλκης και ο Λαβύρινθος" και είναι πολύ ωραίο!Όμως, μου έχουν λείψει το σχολείο, οι συμμαθητές μου, οι δάσκαλοι, τα μαθήματα, όλα!
Γιώργος Στραβουδούλης
Ακολουθεί και ...φωτογραφικά το ημερολόγιο της καραντίνας, μια παρουσίαση με φωτογραφίες του Γιώργου Στραβουδούλη.








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου