Προφυλασσόμαστε!!! Προσέχουμε τους συνανθρώπους μας!!! Μένουμε Δυνατοί!!! Θα Νικήσουμε!!!

http://5dim-megars.blogspot.com/

Τετάρτη 27 Μαΐου 2020

Τα παιδιά του Στ3' γράφουν για το αγαπημένο τους ζωάκι!


Έχω ένα μικρό και χαριτωμένο σκυλάκι και περνάω πολύ χρόνο μαζί του. Μου το πήρε η μαμά μου για να το φροντίζω  και να παίζω μαζί του. Το σκυλάκι μου είναι πολύ μικρούλι και έχει τρίχωμα καφετί και άσπρο. Έχει μια μικρή ουρά. Τα αυτιά του δεν είναι πολύ μεγάλα. Γενικά, η μουρίτσα του είναι πολύ γλυκιά! Χαίρομαι να το φροντίζω, να  του δίνω φαγητό και νερό για να μη διψάει. Το απόγευμα κάνουμε παιχνίδια στην αυλή. Είναι πολύ παιχνιδιάρικο! Του αρέσει να τρέχουμε στην αυλή και να νιώθουμε τον αέρα που φυσάει. Νιώθω πολύ ωραία, όταν παίζω με το σκυλάκι μου!

Γιώργος Μηλαθιανάκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου